Europejski Tydzień Kodowania - #CodeWeek2020 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Pierwszaki poznały pojęcie kodowania i programowania poprzez układanie sekwencji poleceń dla Rysobota i Kotobota na kartkach papieru, a także odkryły postać Czarodzieja w programie Baltie, z którym tworzyły swoje pierwsze budowle. Drugoklasiści w Tygodniu Kodowania poznali kilka ciekawych gier edukacyjnych, które rozwijają umiejętność sterowania, kodowania i programowania. Klasa trzecia również przebywała w świecie gier, które uczą podstaw programowania oraz kodowała polecenia w czasie zajęć matematycznych. Uczniowie klas starszych kodowali i programowali z Godziną Kodowania i z programem Scratch. Kodowanie i programowanie, szczególnie u najmłodszych uczniów rozwija kreatywne i logiczne myślenie, pomaga w osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji cyfrowych i lepszym rozumieniu otaczającego świata, a także zwiększa szanse na odniesienie sukcesu w życiu osobistym i zawodowym. J.G.
|
|
||